Kompanija Meta je saopćila da redizajn olakšava uređianje reelsa, odnosno poravnavanje i tempiranje njegovih elemenata, a najavila je i nove alate za uređivanje u cilju smanjenja dominacije TikToka.
Kreatori reelsa koji žele postati viralni i graditi svoju publiku na Instagramu moći će pregledati najbolje zvukove i hashtagove na onome što Meta naziva “destinacijom trendova”. Kartica je dostupna u kontrolnoj tabli, a korisnici će moći vidjeti koliko su puta drugi korisnici koristili pjesmu, dok će imati priliku da dodaju zvuk u svoj reel ili da ga sačuvaju za kasnije.
Ovo bi trebalo pomoći kreatorima da saznaju šta je popularno u Reelsu u određenom trenutku kako bi mogli iskoristiti trendove. Kreatorima na TikToku je prilično lako odrediti šta je u trendu tako da Instagram definitivno pravi važnu promjenu.
Reels je dobio editor novog izgleda koji je dostupan širom svijeta za uređaje s iOS-om i Androidom, a koji povezuje klipove, zvuk, stickere i tekst tu jedan moderniji ekran.
U međuvremenu Instagram nadograđuje stranicu Reels Insights kako bi kreatori dobili bolji uvid u performanse svojih klipova. Moći će vidjeti ukupno vrijeme i prosjek gledanja kako bi bolje razumjeli reakcije publike na svaki reel pored samog broja pregleda.
Ako se čini da većina gledalaca odustaje od videa u određenom trenutku, to bi moglo pomoći kreatorima da saznaju za šta je njihova publika manje zainteresovana te da na osnovu toga prilagode svoj budući sadržaj. Također, dobijat će obavještenja koja prokazuju osobe koje su zapratile kreatore kroz određeni reel.
Također, Instagram proširuje monetizaciju poklona na više zemalja uključujući Australiju, Kanadu, Francusku, Meksiko, Novi Zeland i Veliku Britaniju. Kreatori će moći vidjeti ko im je poslao poklon kako bi se mogli zahvaliti svojim fanovima.