Sada su najavili neka nova dostignuća. Možda najupečatljivije do sada je ubrzanje do 300 km/h, koje je obavljeno za neverovatnih 10,49 sekundi. Konačno, test vozači Autocar Indije imali su priliku da poguraju automobil do ograničenog maksimuma od 360 km/h.
Provera pomoću GPS sistema pokazala je da su vozili brzinom od 358,03 km/h. Nije najviši, ali je definitivno impresivan, pogotovo što se automobil vozi na standardnim gumama Michelin Pilot Sport Cup 2R.
U februaru je tim Pininfarine prešao četvrt milje za 8,55 sekundi na stazi Natrak, što je bilo dovoljno da skine Neveru sa trona, i to za samo 0,03 sekunde. Na pola milje postignuto je vreme od jednako impresivnih 13,38 sekundi. Batista je oborio još dva rekorda. Sa maksimalnom brzinom od 358,03 km/h, ovo je postao najbrži automobil u Indiji. Takođe, Renuka Kirpalani je vozila brzinom od 357,1 km/h i tako postala najbrža Indijka u istoriji.
Pininfarina Battista je do sada sakupila niz impresivnih rekorda u pogledu ubrzanja. Do 97 km/h stiže za 1,79 sekundi, do 100 km/h stiže za 1,86 sekundi, a do 200 km/h stiže za tačno 4,75 sekundi. Pininfarina Battista se sklapa u Italiji, a svaki primerak zahteva 1.250 radnih sati. Kao i Nevera, ponuđena je serija od 150 primeraka, a početna cena je preko 2 miliona evra.