26. Marta 2023.

Kraj saradnje Bijonse i Adidasa: Jedan potez muzičke dive izazvao nezadovoljstvo sportskog brenda

Ono što je donedavno bio primjer ostalim zvijezdama da poput nje kreiraju odjevne linije uz logistiku i resurse velikih kompanija, pokvarile su “velike kreativne razlike”, navodi Hollywood Reporter.

Smatra se da je u pozadini priče o poslovnom razlazu nezadovoljstvo jednog od najvećih igrača u području sportske opreme, odjeće i obuće s Beyonce. Navodno im se ne sviđa što linija Ivy Park, koju je 2018. pokrenula uz kreativno partnerstvo s Adidasom, nema dovoljno uočljivo istaknut logo te kompanije. Premda su na tom projektu zaradili oko 200 miliona dolara.

S druge strane, Beyoncé želi vratiti kontrolu nad brendom koji je osmislila, ima zacrtani, vlastiti dizajnerski put i imati potpunu kreativnu slobodu. Radi se o tome da je odjevnu linija Ivy Park od početka smatra “svojom bebom”. Promovirala je još 2016. u saradnji s Topshopom: s osnivačem te marke, Sir Philipom Greenom, dogovorila je poslovni deal svakom po pola. Poslije dvije godine, isplatila ga je i stekla puno vlasništvo nad Ivy Parkom. Nakon toga je prihvatila prijedlog za saradnju s Adidasom. U januaru ove godine, pop zvijezda u Dubaiju je predstavila Park Trail, posljednju kolekciju u suradnji s korporacijom koja ju je, vjeruje se, počela ograničavati.

Dan kasnije, pjevačica je održala privatni koncert u tom gradu: bio je to njen prvi nastup uživo poslije četiri godine, na otvaranju hotela “Atlantis The Royal” pred 1500 sretnika. Vjeruje se da je samo za taj koncert dobila honorar od 24 miliona dolara. Dakle, diva nema problem s finansiranjem svoje odjevne linije: definitivno će nastaviti svoju dizajnersku priču, ali pod vlastitim uslovima.

Azra.ba

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare