Meta je rekla da želi da “tinejdžeri vide oglase koji su namenjeni njihovom uzrastu i proizvode i usluge koji su dostupni tamo gde žive”, navodi se u saopštenju objavljenom na blogu kompanije.
Uklanjanje pola kao opcije ciljanja prati ranije promene u načinu na koji oglašivači mogu da dopru do maloletne publike, uključujući i uklanjanje mogućnosti ciljanja tinejdžera na osnovu njihovih interesovanja i aktivnosti.
Meta je takođe rekla da prethodne objave i lajkovi na Instagramu i Facebooku neće informisati o tome koje vrste oglasa tinejdžeri gledaju.
Standardi o oglašavanju Mete već zabranjuju oglase za alkoholna pića ili proizvode za mršavaljenje za mlađe od 18 godina, a u nekim zemljama ta starosna granica je i viša.
Meta je rekla da tinejdžeri nisu u stanju da kao odrasli donose odluke o tome kako se njihovi onlajn podaci koriste za oglašavanje, posebno kada je u pitanju pokazivanje proizvoda koji se mogu kupiti.
Kompanija je godinama kritikovana da nije učinila dovoljno da zaštiti tinejdžere koji koriste njene aplikacije.
Izvor: B92