Moderan izgled eksterijera prati sličan stil u kabini.
Iako smo već navikli na velike ekrane u automobilima, ovde će ponuda otići korak dalje.
Naime, komandna tabla je postala gotovo potpuno digitalna, ali pravo iznenađenje počinje kada se automobil parkira.
Tada se ekrani prikazuju u svojoj punoj, impozantnoj veličini.
Ovaj kupe-SUV je sve samo ne prosečan.
Mnoga iznenađenja kriju se iza modernog, ali relativno uobičajenog spoljašnjeg dizajna.
I prednja i zadnja vrata se podižu nagore, dok su zadnja u tzv. “gullwing” stilu, što je kombinacija koja se definitivno ne viđa često.
A onda se pogled otvara u kabinu, koja nudi konfiguracije “kućnog bioskopa, sale za sastanke i salona”.
Pogled na komandnu tablu otkriva da je tu smešteno sve – od instrument table i multimedijalnog sistema do digitalnih retrovizora i njihove projekcije.
Veličina digitalnog ekrana koji se podiže poput paravana kada je auto parkiran nije poznata, ali je svakako veća od onog koji ima novi BMW Serije 7 (za putnike pozadi).
Filipo Perini, glavni dizajner ovog električnog automobila, objašnjava:
“Sa potpuno proširenim ekranom, putnici mogu da se opuste i uživaju u filmu, možda dok se auto puni ili kada roditelj čeka da pokupi dete iz škole”.
Pored toga, ekran se može koristiti za video-konferencijske pozive.
Drugi centralno postavljen ekran služi vozaču da pristupi svim kontrolama, tako da su jedine fizičke komande one za menjač i multifunkcionalni volan.
Kada je u pitanju komfor, dovoljno je ponoviti ono što proizvođač kaže, a to je da SUV može “udobno da ugosti četiri NBA igrača”.
Uopšte nije čudno za automobil dužine 5,1 metara i širine oko dva metra.
Što se tiče tehničkih podataka, Aehra je saopštila da je električni pogon snage do 800 kW, a domet preko 800 km.
Maksimalna brzina je ograničena na 265 km/h.
Recimo i da Aehra planira da predstavi i drugi model – limuzinu, u aprilu sledeće godine.
Prve isporuke oba modela očekuju se 2025. godine. Početna cena bi trebalo da bude između 160 i 180 hiljada dolara.