Evroliga se “hranila” video snimcima iz “Štark” arene, baš kao i pratioci najjačeg košarkaškog evropskog klupskog takmičenja na društvenim mrežama.
Mihailo Pavićević, trener Mornara iz Bara, u subotu je izjavio kako bi on ispravio Evroligu koja se hvalila snimcima iz Arene navodeći da to ima samo Evropa, po njegovog mišljenju to ima samo Beograd.
I u pravu je. Sportska redakcija portala B92.net izvukla je podatke sa društvene mreže Instagram i uporedila je objave koje su bile u vezi derbija i one preostale iz osam drugih utakmica.
Evroliga, na Instagramu, imala je ukupno 15 objava koje su bile u vezi utakmice između Partizana i Crvene zvezde i ti “postovi” skupili su više od pola miliona “lajkova”, više od 505 hiljada “lajkova” dobila je Evroliga i ko zna koliko hiljada puta su objave deljene, kao i koliko je Evroliga dobila pratilaca samo osnovu tih 15 objava.
Poredeći sa preostalih osam utakmica, Evroliga je “šerovala” 36 objava za te susrete i sakupila je oko 355 hiljada “lajkova”.
Jedna utakmica je dobila 150 hiljada više “sviđa mi se” klikova od svih drugih mečeva 12. kola Evrolige.
Mladi danas koriste društvene mreže kao glavno sredstvo za informisanje, ali i ne samo mladi, sve više ljudi se prebacilo na Fejsbuk, Tviter i Instagram, te samo odatle dolaze do sebi važnih informacija.
Zato je ovaj podatak koji smo izvukli za divljenje i još jedan u moru drugih pokazatelja zašto su i Partizan i Crvena zvezda potrebni Evroligi.
B92.