Direktor Džim Rouan rekao je da će to biti „gradski automobil za mlađu populaciju koja može da ga priušti i kojoj će to biti prvi Volvo“. Rouan je rekao da je cilj da kupci ovog modela ostanu privrženi Volvu i da nastave da koriste modele ove marke, poput novog EX90. Veliki SUV nije verovatna opcija za prve kupce ove marke pošto mu je početna cena oko 100.000 EUR.
U Evropi, Volvova sestrinska marka Lynk & CO prodaje plag-in hibridni model 01, koji je derivat Volva XC40, a koji u Nemačkoj može da se kupi sa mesečnom ratom otplate od 550 EUR.
Sledeći električni Volvo biće važan u ostvarivanju cilja da ova kompanija do 2025. godine proda 600.000 baterijskih vozila. U prvih deset meseci ove godine, Volvo je prodao oko 40.500 automobila.
Švedska marka je u poslednje vreme imala mnogo uspeha u segmentu manjih automobila. XC40 je bio drugi najprodavaniji model 2019. godine u svojoj kategoriji na globalnom nivou, a taj rezultat je postigao dve godine posle premijere. XC40 danas čini 26% prodaje ove marke na globalnom nivou.
Izvor: Nacionalnaklasa