Uz pomoć industrijskog okruženja Metaverse, grupa očekuje uštedu od 320 miliona evra do 2025. godine, skraćeno vrijeme isporuke vozila i prepolovljeni ugljenični otisak proizvodnje vozila.
Industrijsko okruženje Metaverse sastoji se od četiri dimenzije: masovnog prikupljanja podataka, digitalnih blizanaca procesa, povezanosti ekosistema lanca snabdijevanja i skupa naprednih tehnologija, objasnila je grupa Renault u saopštenju za javnost.
“Svaki dan se unutar industrijskih pogona Renault grupe prikupi milijarda podataka.”
“Metaverse nudi kontrolu u stvarnom vremenu, što omogućava povećanje fleksibilnosti i prilagodljivosti industrijskih operacija, kao i kvalitet proizvodnje i lanca snabdijevanja ili logističkog lanca”, objasnio je direktor industrije Grupe Renault, Žoze Visente de los Mozos.
Grupacija je razvila platformu za masovno prikupljanje podataka i standardizaciju, uz pomoć koje prikupljaju podatke iz svih svojih industrijskih pogona. Prikupljeni podaci unose se u Metaverse, pružajući polugu za kontrolu realizacije proizvodnih procesa u stvarnom vremenu.
U Renaultu su zatim svoju fizičku robu modelirali u digitalne blizance. Dakle, svaka fabrika ima svoje snimanje u digitalnom okruženju, prenosi “AutoBlog”.
Do 2025. Metaverse će omogućiti uštedu od 320 miliona evra, čemu treba dodati još 260 miliona uštede na zalihama, 60-procentno smanjenje vremena isporuke vozila, 50-procentno smanjenje ugljeničnog otiska proizvodnje vozila i doprinos 60 procentnog smanjenja troškova garancije, procjenjuju u grupi.
Nezavisne.