Dacia je do sada bila neprikosnovena u Evropi u segmentu cenovno povoljnih automobila koji kupcu nude odličan odnos uloženog i dobijenog. Renault je ubrizgao finansijsku i tehnološku injekciju u ovu rumunsku marku 1999. godine i ona mu od tada iz godine u godinu donosi značajnu zaradu.

Sada je Dacia dobila velikog konkurenta na evropskom tržištu – nekadašnju britansku marku MG, koju je obnovio i osvežio kineski SAIC.
MG je primenio isti recept kao Dacia i ponudio modele koji su savršeni za vozače koji žele jednostavno, cenovno povoljno vozilo pristojnog kvaliteta i sa niskim troškovima održavanja.

Dacia je prošle godine 90% svoje proizvodnje plasirala u Evropi, pošto praktično i nije imala konkurenciju do pojave MG-a.
MG sada polako postaje sve značajniji igrač na evropskom tržištu električnih automobila, a polako se širi i na druge svetske regione. Marka inače nudi konkurentne automobile, među kojima su limuzine, hečbek, SUV i karavanski modeli.
Cilj je bio da se ponude priuštivi, atraktivni i savremeni električni automobili, a podaci o prodaji potvrđuju da je ostvaren pun pogodak.
Broj novih registrovanih automobila marke MG u prvih osam meseci ove godine dostigao je 58.300. To je više nego što su u Evropi postigli Honda ili Mitsubishi i oko 70% prodaje Suzukija.
MG je uspeo da uđe među 25 najpopularnijih marki u Evropi, sa najvećim procentualnim rastom prodaje, prenosi sajt nacionalnaklasa.com.

Važno je napomenuti da MG još nije dostupan u svim evropskim zemljama (do avgusta ga nije bilo u Švajcarskoj, Poljskoj, Češkoj, Portugalu, Slovačkoj, Rumuniji, Mađarskoj, Estoniji, Litvaniji i Letoniji, a ove zemlje čine 13% evropskog tržišta).
MG u apsolutnoj vrednosti zauzima tek 0,82% tržišta automobila u Evropi, ali u segmentu EV već drži 2,6% prodaje od januara do avgusta, navodi se u podacima kompanije za tržišne i industrijske analize JATO.