20. Oktobra 2022.

Napustila posao da bi postala influenserka – sada je najbolja u tome

Big Portal

Spomenuta platforma uticaj brendova izražava pomoću autorske merne jedinice MIV (Media Impact Value), koja analizira sve marketinške aktivnosti objava u štampanim i onlajn kanalima te društvenim mrežama, a popularnost njihovih objava gleda se iz perioda Nedelje mode u Parizu, Njujorku, Milanu i Londonu.

MIV se izražava u američkim dolarima, a velikim brendovima, između ostalog, pomaže da utvrdi koliko im medijske pažnje i prometa donose slavne i uticajne osobe koje nose njihove kreacije. Na listi najuticajnijih influenserki prvo mesto zauzela je Nemica Leoni Han koja je generisala ukupno 3.5 miliona dolara kad je reč o MIV-u, a prati je Kjara Feragni s 2.7 miliona dolara.

Na trećem mestu našla se Negin Mirsalehi, koja je sakupila 2.3 miliona u MIV-u, nešto je slabija bila Tasia Naves s 2.1 miliona, a sledi Maria Luisa Borges s 1.9 miliona MIV-a.

https://www.instagram.com/p/CjF2_g3jNwh/?utm_source=ig_web_copy_link

Leoni Han – najuticajnija influenserka prema navedenim podacima

Leonie Hanne rođena je u Hamburgu, a do 2014. godine radila je kao savetnica za jednu nemačku kompaniju. Tada napušta koorporativni posao i pokreće blog Ohh Couture. Sarađivala je s brojnim modnim brendovima, uključujući Tommy HilfigerDior, Cartier, BVLGARI, Tory Burch, Fendi, Swarovski i Givenchy, a bila je zaštitno lice globalnih kampanja za Louis Vuitton i La Mer.

Već nekoliko godina smatra se jednom od najuticajnijih influenserki u svetu mode i živi na relaciji London-Hamburg.

https://www.instagram.com/p/CjAaPAED4gl/?utm_source=ig_web_copy_link

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare