U svojoj objavi, CMA ističe da Metino preuzimanje Giphy servisa može da dovede do toga da konkurencija ima smanjen pristup GIF-ovima i Meti bi omogućilo još veću tržišnu prednost na polju društvenih mreža i tržištu digitalnog oglašavanja.
“Jedini način, na koji ovaj problem može da se reši, jeste prodaja Giphy-ja. Ovo će promovisati inovacije u digitalnom oglašavanju i obezbediće da korisnici društvenih mreža u Velikoj Britaniji nastave da imaju koristi if pristupa Giphy sadržaju”, istakao je Stjuart Mekintoš, predsedavajući u ovoj istrazi.
Meta je istakla da je razočarana ovakvom odlukom, ali da prihvata presudu CMA kao “konačnu reč” u ovom postupku. Kompanija je istakla da će blisko sarađivati sa regulatorima kako bi se lišila Giphy-ja.
Meta je kupila Giphy pre dve godine, u trenutku kada su GIF-ovi bili rastući oblik vizuelne komunikacije. Vremenom se digitalna kultura značajno promenila, a sama Meta je zaključila da mladi ljudi smatraju da su GIF-ovi krindž.