19. Septembra 2022.

Kineski električni automobil ozbiljno prijeti evropskoj konkurenciji

Big Portal

Nije potrebno posebno pisati o najpre ugašenom engleskom brendu MG, koji je oživeo u Kini (vlasnik je SAIC). Uglavnom, ovaj proizvođač se sada vratio na evropski kontinent, a ima i novu ponudu modela.

Jedan od onih koji dolaze je električni kompaktni model MG4 Electric, koji je nedavno predstavljen, a sad mu je poznata i više nego konkurentna cena. To je prvi model na novoj MSP-EV modularnoj mehaničkoj platformi koja će omogućiti razvoj automobila od malih gradskih modela do velikih limuzina.

Prtljažnik MG4 Electrica je 363 litra. Automobil ima dva digitalna ekrana, ​​jedan od sedam inča iza upravljača i drugi središnji, od 10,25 inča.

Između dugog međuosovinskog razmaka i baterije (najtanje na tržištu, prema MG-u, sa samo 11 centimetara debljine), navodno je puno prostora u kabini.

MG4 Electric biće dostupan u dve varijante. Prva ima bateriju kapaciteta 51 kWh, što mu omogućava autonomiju u vožnji od 350 kilometara.

Druga, sa 64 kWh, nudi radijus kretanja i do 450 kilometara.

U oba slučaja snaga motora iznosi 150 kW (204 KS), uz 250 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući tome, auto od 0 do 100 km/h stiže za manje od osam sekundi, čak i uz ne tako malu težinu od 1.655 kilograma.

Brzim punjenjem od 135 kW na naizmeničnoj struji potrebno je oko 35 minuta da dođe od nule do 80% kapaciteta.

Što se tiče kočnica, one su tipa “by wire”, odnosno bez fizičke veze između papučice i kočnice.

Već od osnovnog paketa Standard (postoje još dva: Comfort i Luxury), standardno ima sadržaje kao što su kamere od 360 stepeni, glasovne komande, asistent za poluautonomnu vožnju, i ultrazvučne kamere i radari za sisteme aktivne bezbednosti.

Uz sedmogodišnju garanciju, izuzetno je atraktivna i početna cena od 29.490 evra, što je manje od evropskih konkurenata. Naime, bazični modeli električnih kompaktnih automobila startuju od 38 hiljada evra.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare