Mustang je automobil koji predstavlja ponos Forda još od 1964. godine, kada je lansirana prva generacija.Prošlo je devet godina otkako je američki proizvođač izbacio na tržište prethodnika.
U fokusu je naravno verzija sa 5.0 V8 motorom, posebno kada dodamo trkačku, Dark Horse varijantu. Hibrid i model sa pogonom na sve točkove su navodno u planovima i razvoj je već odmakao.
Performanse za sada nisu poznate, ali slabiji Mustang bi trebalo da ima preko 310 KS, a V8 preko 460 KS.
Kupci će i dalje moći da biraju između kabrioleta i fastbek kupea, ali sada su znak raspoznavanja nova LED dnevna svetla s tri “crtice”.
Naravno, V8 će se napred vizuelno razlikovati kako bi pokazao da ispod poklopca motora ima moćnu zver.
Performance Pack dolazi uz doplatu, a između ostalog uključuje Brembo kočnice, Torsen LSD diferencijal, pa i adaptivno ogibljenje.
Na spisku su i otvori za hlađenje kočnica, sistem hlađenja ulja, ali i elektronska drift kočnica, koja funkcioniše kao mehanička kočnica, ali sada njom upravljaju dva elektromotora, a sve kako bi vlasnici lakše naučili da driftuju.
Enterijer je izveden po uzoru na evropske modele sličnih performansi. Mnogi vide uticaj BMW-a, a Ford spominje 12,4-inčni digitalnu instrument tablu kao i 13,2-inčni ekran multimedijalnog sistema sa SYNC 4 sistemom. Nije retro kao što bi trebalo biti, ali takva je današnja moda.
Prodaja startuje 2023. godine, a zatim očekujemo i dolazak u Evropu.
Za kraj još jedna informacija – ovo je ujedno i poslednji Mustang koji će se nuditi sa manuelnim menjačem.