16. Septembra 2022.

TecnoRib Pirelli 35 na testu: Gumeni bombon

Big Portal

U svojoj gami walkaround gumenjaka, TecnoRib Pirelli 35 nalazi se na dnu ljestvice, no sa svojih 11 metara duljine ovaj gumenjak nije ni u kom slučaju ‘piccolino’. Godinu dana čekali smo da ga testiramo i prilika se ukazala u najboljem trenutku, baš kada je osvojio prestižnu Red Dot nagradu za dizajn, za što je većinom zaslužan švedski Mannerfelt Design Team.

pirelli 35
Kako bi se vidjelo da je riječ o najpoznatijem proizvođaču pneumatika, na tubusima, kao i na poklopcu pramčanog škafa, nalaze se šare autoguma

Dvostepenasti trup s četiri ‘raila’ sa svake strane i unutarnji MerCruiser pogoni temelj su ovog ‘gumenog bombona’, a nadgrađe s elegantno zakrivljenim vjetrobranom i tubusima promjera 0,6 m dokaz su da gumenjaci mogu biti i trendovski i elegantni. Pramac je dosta širok i ulaz preko njega je više nego komotan, dok se pokraj krmene bitve nalazi vinilom obloženi dio tubusa, koji služi za sjedenje.

Po dva rukohvata po boku odlično su ugrađena u plastični dio nadgrađa, a dodatni rukohvati kod pramčanih sunpadova i na konzoli skiperske klupice vrlo su korisni kada se dva Mercuryja 6.2 vrte na vrlo visokim okretajima. Zone za opuštanje nalaze se na pramcu i na krmi, a s obzirom na skoro četiri metra širine, sunpadovi su zbilja raskošni. Isti je slučaj i s kabinom koja je u gelcoatu, ali ima stajaću visinu, sudoper i zanimljivo riješen WC s tušem, te je izvanserijski prostrana.

pirelli 35

Ovisno o pogonskom odabiru izgled kokpita se može kombinirati, a s unutarnjim motorima dobijete krmenu platformu sa zgodnim pretincima. U obje verzije sunpadovi i klupe, koje se formiraju oko rasklopivog stola, idealna su kombinacija za vikend-izlete pa će kuhinjski blok s hladnjakom (90 l) i sudoperom itekako poslužiti. Skiperski dio je ergonomičan s Raymarine ‘touch’ zaslonom i Mercury Vessel View, VHF-om, upravljačem i manicama, jednostavno baš kako volimo kod gumenjaka.

Tankovi su bili na pola, pa nismo trošili vrijeme, već smo nakon šest čvorova (900 rpm) odmah potegnuli na 3600 okretaja, kada TecnoRib Pirelli 35 postiže 32 čvora. S obzirom na to da je riječ o potpuno novom gumenjaku koji nije baždaren, nismo mogli očitavati potrošnju, pa smo se prepustili preciznom upravljaču i na mirnom jutarnjem moru radili vlastite valove preko kojih smo prelazili kao da ih nema, a čini se da je optimum 25 čvorova s 3000 rpm.

Kružili smo i mijenjali smjerove u tom režimu, kao da se nalazimo u kartingu. Zatim smo digli na 4200 okretaja i uhvatili 38 čvorova, koje bismo mogli nazvati i putnom brzinom s obzirom na osjećaj sigurnosti i činjenicu da nismo vidjeli potrošnju. Premda ga nismo koristili, treba spomenuti joystick sa Skyhook opcijom, što je šlag na kraju za ovaj besprijekorno dizajnirani gumenjak, koji performansama i komodom ostavlja konkurenciju daleko iza sebe.https://www.youtube.com/embed/TihIncJIBWM?feature=oembedTecnoRib Pirelli 35 tehnički podaci

Duljina: 1,11 m
Širina: 3,8 m
Gaz: 0,83 m
Istisnina: 3,6 t
Spremnik za gorivo: 750 l
Spremnik za vodu: 150 l
Motori: 2 x Mercruiser 6.2 (2 x 300 KS)
Najveća brzina: 45 čv.
Dizajn : Mannerfelt Design Team – TecnoRib
Zastupnik: Navis Marine

Tekst Filip Bubalo

Fotografije & video TecnoRib

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare