4. Septembra 2022.

Everrati elektrifikovao Ford GT40

Big Portal

Kompanija iz Oksforda ranije je izvršila ovakvu konverziju modela Porsche 911 (generacija 964), Land Rovera iz druge generacije i Mercedes-Benza SL.

Umesto sedmolitarskog V8 motora u GT40 sada je ugrađena baterija kapaciteta 60kWh koja napaja arhitekturu pod naponom od 700V. Everrati je uspeo da izvuče 800KS i 800Nm maksimalnog obrtnog momenta iz električnog pogona, pa je ubrzanje od 0-100km/h spušteno na ispod 4 sekunde, a maksimalna brzina je preko 200km/h. Everrati je dodao diferencijal ograničenog proklizavanja.

Postoji trkački režim koji aktivira zvučnike radi emitovanja zvuka V8 motora do 110 decibela. Da bi električni GT40 što više ličio na originalni, Everrati je ugradio sistem „virtulenih stepena prenosa“, koji može da inicira pauze u generisanom zvuku i isporuci obrtnog momenta korištenjem ručice menjača.

Zanimljivo je da je težina originalnog automobila ovom konverzijom smanjena sa 1.367kg na 1.320kg, a njena distribucija povoljnije raspoređena u odnosu 40:60 između prednjeg i zadnjeg kraja.

Baterija može da se priključi na brzi punjač kojim se za 45 minuta punjenja osigurava vožnja od preko 200km. Interfejs u kabini vozaču pruža podatke o radu električnog sistema u realnom vremenu, a Everratijevi inženjeri mogu da pristupe tim podacima preko 4G mreže radi dijagnostike.

Kabina je identična originalnom GT40, uključujući dizajn upravljača, tastera na centralnoj konzoli, menjačke ručice i sportskih sedišta.

Izvor: Nacionalnaklasa

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare