Ništa nije besplatno
Mobilni Outlook vam daje opciju da organizujete Inbox (Prijemno sanduče) na dva načina. Prva je jedan Inbox sa svim mejlovima, a druga Inbox sa tabovima podeljen u dve kategorije: „Focused“ sa bitnim mejlovima i „Other“ sa svim ostalim. Do juče je Microsoft gurao reklame u „Other“ tab za sve nas koji besplatno koristimo Outlook, ali su sada odlučili da je vreme da reklame nađu svoje mesto i kod onih drugih koji koriste samo jedan Inbox, piše TheVerge.
Reklame za sve
Nove promene se dešavaju u poslednjih nekoliko meseci, što znači da Microsoft želi da vam bude teže da izbegnete silne reklame u Outlook mobilnoj aplikaciji. Koji god tip prikaza da koristite, dobićete neke reklame. Jedini način da ih izbegnete je da platite Microsoft 365 pretplatu.
U Srbiji 2019. godine cena porodičnog paketa Office 365 pretplate (5 korisnika, godinu dana) bila je 6.499 dinara, 2020. godine je porasla na 8.499 dinara, a od 2021. godine iznosi 10.199 dinara. Šta mislite, da li se kvalitativno ili kvantitativno nešto promenilo? Pitanje je retoričko.
Prikaz reklame isti kao i mejla
Ono što je problematično sa reklamama je što Microsoft koristi isti izgled kao i da je u pitanju bilo koji drugi mejl, otprilike kao što Microsoft i Google prikazuju reklame u svojim web verzijama Outlook i Gmail mejl klijenata.

Čak i kada obrišete reklame prevlačenjem, kao što biste to uradili sa mejlom, one se ubrzo vrate, a ako kliknete na nju, otvoriće se sadržaj u ugrađenom pregledaču.
Niko ne voli reklame, što se vidi po ocenama Outlook Mobile aplikacije, sa velikim brojem korisnika koji su ostavili jednu zvezdicu među žalbama na App Store i Play Store. Slični izlivi emocija nastavljaju se i na Twitter i Reddit mrežama gde korisnici dele slike novih reklama koje su dobili u aplikacijama, a koje se jedino mogu izbeći pretplatom na Microsoft 365.
Benchmark.