Naime, dugovi modnog brenda koji je slavna dizajnerica lansirala 2008. godine trenutno su dosegnuli brojku od 64 miliona eura.
Također, otkriveno je i da se neki proizvodi brenda prodaju po velikim popustima, koji su sa uobičajenih 30 posto, povećani na čak 70 posto, prenosi Daily Mail.
Primjerice, jedan model haljine s otvorenim leđima od 2.100 eura snižen je na 650 eura, dok se jedna košulja s leopard uzorkom od 750 eura prodaje za 270 eura.
Od samog početka, Victorijin brend brzo je uznapredovao te njegova ponuda sada uključuje torbice, kapute, cipele i dodatke, no njegova budućnost, navodno zbog pandemije, sada je “neizvjesna”.
Već 2019. godine, Victorija je počela redati dugove. Njen brend tada je prikupio 18,4 miliona dolara dugova, a slična situacija, sa nešto manjim brojkama, ponovila se i naredne godine.
Ipak, prijatelji dizajnerice izjavili su kako je ona odlučna nastaviti sa poslovanjem.
“To je ono što Victoriji daje identitet, ona to voli i unatoč očitim preprekama, neće odustati”, rekao je jedan od njih.
Uprkos lošoj situaciji na ovom polju, slavni par i dalje ostvaruje veliki profit, a 2020. godine ostvarili su 13,7 miliona eura.
Azra.