Za razliku od kupea i njegove italijanske nijanse zelene boje, kabriolet je ofarban u tradicionalnu britansku zelenu sa satenskom završnom obradom. Zlatne pruge sa kupea zamenjene su žutim trkačkim prugama. Veliki F8XX amblem na vratima je zadržan, kao i set kovanih felni od 21 i 22 inča.


Sve ostale nove komponente iz kupea prenesene su na tjunirani kabriolet, uključujući karbonski prednji psliter, zadnji difuzor i pragove, kao i dva razdvojena krila u L obliku koja liče na antene.
Dodatni upadljivi vizuelni element je ista zelena boja koja je iskorištena u kabini – na sedištima, upravljaču, konzoli, čak i na pojasevima. Sve na ovom automobilu je u kombinaciji britanske zelene boje i trkačkih žutih pruga.

Mansory je ovom automobilu ugradio novi turbo i izduvni sistem visokih peroformansi, pa je snaga povećana sa 730KS i 770Nm na 890KS i 980Nm maksimalnog obrtnog momenta. Cena nije objavljena.
Izvor: nacionalnaklasa