Električni e-C4 X koristi e-CMp platformu, a prve isporuke očekuju se u prvom kvartalu 2023. Citroen opisuje novi model kao kombinaciju dizajnerskih rešenja i alternativu konvencionalnom porodičnom hečbeku i SUV automobilu.
Prednji kraj je preuzet direktno od e-C4 i razlika nema do B stuba. Nakon toga se pojavljuju nove linije krova i zadnjeg kraja. Međuosovinski razmak je 2670mm, kao kod e-C4, ali je novi model duži za 240mm, ukupno 4600mm. Sav prostor je dodat zadnjem prepustu, što je rezultovalo većim prtljažnikom.
Vrata prtljažnika otvaraju se kao kod limuzina, a ispod njega je prostor zapremine 510 litara. Novi zadnji kraj opremljen je LED svetlima koja izgledaju kao strelice okrenute ka unutra. Mali oblikovani zadnji spojler daje sportsku notu, a i zadnji branik je preoblikovan u odnosu na e-C4.
Kabina je skoro ista kao u regularnom e-C4, osim nešto većih dimenzija u zadnjem kraju, gde je niža linija krova promenila prostor za glave. Citroenova sedišta sa unapređenom udobnošću su standradna i napunjena debljom penom. Izgled centralne konzole sa ekranima je isti, ali je softver nov i preuzet iz skupljeg C5 X. Tu je sada digitalni asistent sa prepoznavanjem govora. Moguće je uneti osam personalizovanih profila sa podešavanjima softvera.
Baterijska električna verzija novog modela je kapaciteta 50kWh i kombinuje se sa elektromotorom od 134KS i 260Nm, a pogon je na prednjim točkovima. Deklarisana autonomija je 360km, a ubrzanje do 100km/h 9,7 sekundi. Maksimalna brzina je 150km/h.
Na punjaču od 100kW se 80% napunjenosti baterije postiže se za oko pola sata. Na običnom kućnom punjaču taj proces traje oko 7,5 sati, a trofazni punjač je opcion.
Na pojedinim tržištima u ponudi će biti i PureTech benzinske i dizelske jedinice sa tri cilindra i turbom od 100KS i 130KS, zapremine 1,2 litra. Kupci će moći da dobiju i 1,5 litarski BlueHDi motor sa četiri cilindra.
Izvor: nacionalnaklasa