Misteriozni novi model je prikazan na društvenim mrežama uoči njegove svjetske premijere, umotan u tkaninu u slabo osvijetljenom skladištu.
Izložene su samo njegove najizrazitije karakteristike karoserije.
Veliki spojler ima pozadi, a ugaona silueta – sa niskim, nagnutim poklopcem motora i rastegnutim međuosovinskim rastojanjem – sugeriše da će ovaj novi performantni automobil biti radikalno drugačiji od bilo kog aktuelnog modela korejske marke.
Hyundai je rekao da će ovogodišnji dan N “predvidjeti budućnost N-a sa naslijeđem”.
Druga slika, takođe objavljena na Hyundaijevim stranicama na društvenim mrežama prikazuje zadnji dio novog Hyundaija Ioniq 6, zvanično predstavljenog prošle nedjelje, sa velikim zadnjim krilom za trkačke specifikacije – što nagovještava da dolazi i “hot” verzija tog automobila.
Evropsko sjedište kompanije Hyundai u Njemačkoj nedavno je dobilo više autonomije za razvoj modela specifičnih za region, zbog uspjeha kompanije na tržištu. Ovaj potez znači da će postojati povećan broj modela po mjeri dizajniranih posebno za Evropu, kao i mogućnost da se vodi razvoj modela namijenjenih globalnim tržištima.
“Bili smo toliko uspješni (u našoj evropskoj operaciji) da nam je dato više slobode da se razvijamo sami”, rekao je za Autocar ekskluzivno prošlog mjeseca Tajron Džonson, šef istraživanja i razvoja za Genesis, Hyundai i Kiju.
Podbrend N je u velikoj mjeri ključni fokus za Džonsona i Hyundai. Firma je imala ukupno 30 projekata u radu u 2021, uključujući Hyundai i20 N, Hyundai Kona N i Hyundai Elantra N.
Džonson je nekadašnji glavni inženjer Fordovog odjeljenja RS i pridružio se kompaniji Hyundai Motor Group 2018. godine. Od tada je pomogao u konsolidaciji brojnih evropskih lokacija za testiranje.
Džonson je takođe rekao da kompanija planira da udvostruči svoju lokaciju u Nirburgringu, što je dobro za njene N derivate.