13. Juna 2022.

Aplikaciju do sada preuzelo više od 5.000 građana: Banjalučani probleme radije prijavljuju putem telefona

Big Portal

Potvrdili su ovo za “Glas Srpske” iz Odjeljenja za komunalne poslove te dodali da je 2021. godine putem ove aplikacije zabilježeno 4.076 prijava građana.

– Od kada postoji, aplikaciju je do sada preuzelo više od 5.000 građana koji svakodnevno prijavljuju različite nepravilnosti koje uočavaju u gradu – kazali su iz Odjeljenja za komunalne poslove.

Tako je u ovoj godini do početka juna ukupno zabilježeno nešto više od 1.800 prijava.

– Prijave se najčešće odnose na bacanje smeća izvan za to predviđenih mjesta, nepropisno odlaganje kabastog otpada, oštećenje kolovoza, te oštećenje saobraćajnih znakova – rekli su iz Odjeljenja za komunalne poslove.

Pojasnili su da građani često prijavljuju i različite nepravilnosti na javnim i zelenim površinama, te kvarove rasvjete, začepljenje slivnika i slične probleme.

– Ukupan broj prijava od uvođenja aplikacije do početka juna je 16.441 – kazali su iz ovog odjeljenja.

Naglasili su da se često susreću sa prijavama koje nisu u njihovoj nadležnosti.

– Veliki broj zaprimljenih prijava bude nedovoljno jasno definisan, a neke od njih se ne odnose na nadležnosti Gradske uprave – kazali su iz Odjeljenja za komunalne poslove.

Iz ovog odjeljenja su pojasnili da se građani i dalje odlučuju radije da nepravilnosti prijave tradicionalnijim putem, te da prijave putem “Građanske patrole” i sličnih aplikacija još nisu ustaljena praksa.

– Prema informacijama organizacionih jedinica zaduženih za prijem prijava komunalnih problema, veći broj građana još prijave upućuje telefonskim i pismenim putem – rekli su iz odjeljenja.

Besplatna aplikacija puštena je u funkciju s ciljem podizanja efikasnosti komunikacije između građana i gradskih službi.

– Korisnici “Građanske patrole” aplikaciju koriste bez registracije i ne prosljeđuju svoje lične podatke kroz aplikaciju. Sve proslijeđene prijave su anonimne – kazali su iz odjeljenja.

Obavještenje
Iz Gradske uprave podsjećaju da aplikacija “Građanska patrola” omogućava građanima da putem mobilnih telefona na licu mjesta, bilo gdje u gradu i bilo kada, fotografišu određeni problem na koji naiđu i da o tome putem aplikacije obavijeste gradske službe, koje će dalje rješavati problem.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare