15. Maja 2022.

Na pomolu sanacija malog kružnog toka na Obilićevu

Big Portal

Naime, radi se o kružnom toku koji se nalazi na raskrsnici između ulica Cara Lazara, Carice Milice i Mirka Kovačevićeva, a kako su iz Odjeljenja za komunalne poslove kazali za “Nezavisne” planirana je  sanacija nastalih oštećenja.

“Izvođaču je izdat nalog da sanira nastala oštećenja u okviru radova redovnog održavanja gradskih asfaltnih saobraćajnica”, kazali su iz Odjeljenja za saobraćaj i puteve.

Loše stanje ovog kružnog toga potvrđuje i Oliver Gačić, predsjednik Savjeta mjesne zajednice Obilićevo 1, koji je kazao za “Nezavisne” da od pravljenja ovog kružnog toka prije osam godina nije ništa rađeno na sanaciji.

“Problem je što je ovaj kružni tok napravljen na već pohabanom dijelu asfalta”, kazao je Gačić.

Dodao je da se radi o veoma frekventnom  kružnom toku, kojim cirkuliše veliki broj vozila, te i po devet autobuskih linija na svakih pola sata.

Prema njegovim riječima, neophodnost njegove sanacija se ne dovodi u pitanje, te se radi o malom kružnom toku za čiju sanaciju nisu potrebna velika sredstva.

Ovo dodatno potvrđuje i mještanka ovog dijela grada Jovana M., koja ističe da joj kružni tok pri vožnji zadaje više problema nego što olakšava protok saobraćaja, a ulegnuće na asfaltu stvara opasnost i po pješake koji šetaju trotoarom.

“Ovdje cirkuliše mnogo automobila, a i mnogo je pješaka u ovom dijelu naselja. Pri izlasku iz kružnog toka dočeka vas veliko ulegnuće na asfaltu, koje zanese vozilo, što može da bude veoma opasno”, kazala je Jovana M.

Kako je za “Nezavisne” objasnio Milenko Jaćimović, predsjednik Udruženja za unapređenje bezbjednosti saobraćaja Republike Srpske, kružni tokovi treba da ubrzaju saobraćaj, a ne da ga uspore, što se nužno desi kada asfalt oko kružnog toka propadne.

“Kružni tok pospješuje protočnost saobraćaja, što dalje znači da bilo kakva ulegnuća, kao u ovom slučaju, iziskuju maksimalno smanjenje brzine vozila, čime se gubi efekat kružnog toka”, kazao je Jaćimović za “Nezavisne”.

“Prioritet prilikom sanacije ili održavanja saobraćajne infrastrukture treba da budu kružni tokovi”, zaključio je Jaćimović.

Nezavisne.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare