Prema zvaničnim podacima bavarskog brenda, i3 će poslije devet godina na tržištu otići u penziju. Planirano je da posljednji primjerci siđu sa proizvodnih traka u julu ove godine čime će se staviti tačka na dugogodišnju karijeru ovog EV hečbeka. Posebno je zanimljivo da se prodaja zahuktala tek u poznoj fazi komercijalnog života i3.
Iako je pred odlaskom u istoriju, i3 i dalje ostvaruje i više nego pristojne rezultate na evropskom tržištu. Tako je u martu sa 3.768 upisanih registracija uspio da se probije među 10 najprodavanijih električnih automobila na Starom kontinentu.
Šta više, u prvom kvartalu tekuće godine, BMW i3 stigao je do 7.584 nova kupca, što je rast od čak 41 odsto naspram prošle godine. U doba kada je pad prodaje opšti trend u automobilskoj industriji, ovo je rezultat vrijedan hvale.
Vjerovali ili ne, ali matori i3 je i dalje najprodavaniji električni automobil BMW-a u Evropi. Uprkos silnoj marketinškoj promociji noviteta kao što su i4, iX i iX3 – svi oni debelo kaskaju za “penzionerom” u vidu i3.
Ostaje da se vidi koliko će na kraju ovaj mališan prikupiti proizvedenih jedinica. Sasvim sigurno je da se radi o jednom od najvažnijih modela u istoriji BMW-a, svidjelo se to nekom ili ne, prenosi