Škoda dobre prodajne rezultate na našem tržištu želi da kruniše novim modelima na struju, čime se češki proizvođač okreće budućnosti koja je, što se tiče elektrifikacije auto-industrije, već uveliko počela.
“Ako bismo hteli u samo nekoliko reči da opišemo kako će Škoda izgledati u budućnosti, rekli bismo da će nastojati da bude internacionalnija, električnija i digitalnija”, kažu u toj kompaniji.
Trendovi kojima se teži su: smanjenje emisija, a sa tim je povezana i elektrifikacija i digitalizacija. Jedan od osnovnih prioriteta brenda je da do 2030. godine postane jedna od pet najprodavanijih auto-marki u Evropi.
U skladu sa temom ovogodišnjeg sajma automobila, jedan od osnovnih prioriteta kompanije Škoda Auto je smanjenje emisije izduvnih gasova, kao i implementacija ekoloških normi u proces proizvodnje.
Što se tiče sajma u Beogradu, koji se ove godine održava u izmenjenom terminu od 12. do 15. maja, pod nazivom DDOR ECO BG CAR SHOW, češki proizvođač će se publici predstaviti sledećim modelima:
• ŠKODA FABIA – najprodavaniji model brenda u Srbiji u 2021. godini
• ŠKODA KAROQ – redizajnirani SUV model u SportLine verziji
• ŠKODA OCTAVIA COMBI G-TEC – verzija sa pogonom na benzin i CNG
• ŠKODA ENYAQ iV – prvi električni SUV model brenda
• ŠKODA ENYAQ COUPE RS iV – sportska RS verzija električnog SUV modela
B92.