Ovo je u potpunosti električni automobil sa pogonom na baterije kapaciteta 71.4kWh, što bi prema navodima ove kompanije trebalo da obezbedi domet od 360 kilometara na jednom punjenju.
Pored toga, prvi u potpunosti električni automobil ove kompanije biće isporučen sa Direct4. Ovo je sistem koji omogućava pogon na sva četiri točka dok automatski izračunava težinu koja je u svakom trenutku prisutna na točkovima. Cilj ovoga je da se adekvatno raspored neophodna količina snage do svakog točka i time obezbedi bolja stabilnost u krivinama uz smanjenu potrošnju baterija.
Što se tiče enterijera vozila, Lexus se usresredio na funkcionalni kokpit kojim dominira centralni ekran dijagonale 14 inča sa desne strane vozača, kao i panoramski krov koji se prostire skoro pa čitavom dužinom automobila, od vozačevog sedišta do samog kraja. Uz to, moguće je odabrati i verziju sa poluvolanom za upravljanje umesto standardnog volana za taj ultramoderni izgled i osećaj prilikom vožnje, piše The Verge.
Što se tiče eksterijera ovog SUV modela, možemo da primetimo da tu nije prisutno ništa od dizajnerski revolucionarnih detalja, a ni preterano futurističkih. Štaviše, prednja strana ovog automobila nekako podseća na neke od modela kompanije Toyota od prethodnih godina, što i ne treba da čudi imajući u vidu da je Lexus u vlasništvu ove kompanije.
U ovom trenutku, kompanija Lexus još uvek nije objavila cene za ovaj automobil, ali očekuje se da će ovo lusuzno vozilo koštati više od 42.000 dolara koliko u ovom trenutku košta slični električni SUV koji proizvodi Toyota.
Kada se ovo vozilo uporedi sa ostalim SUV modelima trenutno dostupnim na tržištu, njegov teoretski domet na jednom punjenju se čini nedovoljnim. Na primer, BMW iX M60 obećava skoro 420 kilometara, dok novi Tesla Model X nudi procenu od 530 pređenih kilometara na jednom punjenju. Ovo je jedna od najbitnijih stavki za korisnike, a mala kilometraža može negativno uticati na uspeh ovog modela.
Benchmark.