Njegovo ime za sada nije saopšteno, ali se pretpostavlja da će počinjati sa slovom E. Dizajn će biti inspirisan modelom Eletre, ali će naravno biti prilagođen formi sedana.
Lotus (u vlasništvu kineske kompanije Geely) će i Type 133 proizvoditi u svojoj novoj fabrici u kineskom Vuhanu.
Svi budući električni Lotusovi modeli će se bazirati na novoj platformi, koja može da bude baza za vozila do E segmenta, sa međuosovinskim rastojanjem od 2889 mm do 3100 mm. Ti novi električni modeli će imati baterije od 92 do 120 kWh, sa 800V tehnologijom.
Kao i Eletre, i budući Type 133 će po svemu sudeći dobiti dva elektromotora sa ukupno 600KS, dok bi domet sa jednim punjenjem baterija (više od 100 kWh) iznosio i do 600 km

Slede i dva Lotusova električna modela iz D segmenta, i to SUV (Type 134) koji na tržište stiže 2025. godine i sportski model (Type 135) koji se najavljuje za 2026. Type 134 će konkurisati modelima kao što su Porsche Macan EV, Tesla Model Y i Mercedes EQC, dok će Type 135 biti razvijen u saradnji sa francuskim brendom Alpine i kompanijom Britishvolt.