13. Aprila 2022.

Patenti otkrivaju planove Applea za tržište igara

Big Portal

Aktuelni planovi kompanije Apple na tržištu video igara vezani su za kompanijin pretplatnički servis Arcade koji je predstavljen 2019. godine i nije previše oduševio korisnike. Hardverski, Appleovi telefoni i tableti imaju odličan potencijal za pokretanje zahtevnijih igara, ali ekran osetljiv na dodir nije dovoljno dobar kako bi korisnicima pružio potpuni užitak i vrhunsko iskustvo igranja.

Toga su svesni i u Appleu, pa razmišljaju o načinima na koje bi to iskustvo mogli da promene, odnosno da poboljšaju, a u kom smeru idu ta njihova razmišljanja otkrili su patenti koje su prijavili na evropskom tržištu. Prema njima, Apple razmišlja o tri vrste kontrolera koji bi se mogli povezati s njihovim proizvodima i putem njih upravljati igrama.

Prvi model, čije su skice objavljene, sličan je klasičnim kontrolerima kakvi se koriste za PlayStation i Xbox, a s telefonima i tabletima povezivao bi se putem bluetootha. Takođe, takav kontroler bi bio kompatibilan i s Apple TV-om, kao i s Mac računarima, tako da bi se pomoću njega moglo upravljati i igrama na računarima.

Drugi tip kontrolera deluje dosta zanimljivije za korisnike Appleovih telefona i podseća na Nintendo kontrolere za Switch. Pomoću magneta dva kontrolera će moći da se povežu za okvire telefona ili tableta i onda, kao na Switchu, da se koriste u igrama.

Treći tip kontrolera, čiji su patent prijavili, postavljen je u futrolu i kada se ne koristi s njom se može prekriti ekran – slično kao i s Appleovom Magic tastaturom, samo što se umesto tastature na njemu nalaze kontrole za upravljanje igrama. Takođe, u patentu je prikazano kako bi se takva futrola mogla koristiti i kao sekundarni ekran na kojem bi se mogli softverski programirati tasteri. O ovakvom tipu kontrolera Apple razmišlja samo za iPhone.

Prijava patenata, naravno, ne mora da znači da će Apple krenuti u njihovu realizaciju te da će kompanija zaista predstaviti sva tri ili samo jedan ili dva pomenuta kontrolera. Ali, kako su neka predviđanja da bi gejmersko tržište do 2025. moglo biti vredno čak 260 milijardi dolara, nije teško zaključiti da i kompanija Tima Kuka želi deo tog kolača.

b92.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare