Novi FSR 2.0 zahteva potpuno novu implementaciju od strane programera i gejming softverskih kuća.
To znači da će ova funkcija egzistirati zasebno, pored postojeće FSR 1.0 tehnologije. Dakle, da budemo skroz jasni – igre će u delu sa grafičkim podešavanjima morati da poseduju zasebnou FSR 2.0 opciju da bi je aktivirali i koristili njene prednosti.
Trenutno jedina igra sa FSR 2.0 podrškom je DEATHLOOP, koji pored ove ima i standardnu FSR 1.0 podršku. Glavna prednost je u boljem kvalitetu prikaza u odnosu na FSR 1.0, nudeći skoro identičnu ili bolju sliku u smislu oštrine i detalja u odnosu na osnovni, orginalni prikaz.
Za razliku od Nvidia DLSS funkcije, ne zahteva prisustvo specijalnog hardvera u vidu AI jezgara (Tensor). Pri tome nudi ubrzanje u vidu podizanja vrednosti prosečnog frejmrejta ne samo na AMD proizvodima, već najširoj paleti konkurentskih proizvoda!
AMD Fidelity Super Resolution 2.0 biće zvanično predstavljen na predstoječćem GDC 2022 manifestaciji koja okuplja najveća imena i kompanije iz oblasti razvoja igara, a održava se za nekoliko dana, 23. Marta 2022. godine. AMD će zvanično pustiti u opticaj FSR 2.0 tehnologiju tokom drugog tromesečja tekuće godine, praktično kada se bude pojavila DEATHLOOP igra.
Benchmark.