Kako prenosi Financial Times, Lawrence Stroll, predsedavajući u kompaniji Aston Martin Lagonda, uveren je da 100 odsto klijenata Aston Martin želi električno vozilo.
Međutim, tokom lansiranja DBX 707 je priznao da ljudi i dalje žele miris i buku SUS motora, dodajući da “će i dalje biti komponente elektrifikacije, ali ako neko želi motor sa unutrašnjim sagorevanjem u 2028. godini, to će se dogoditi”.
Dakle, firma će postepeno preći u električnu eru nudeći i električne i hibridne modele u određenom vremenskom periodu.
Završavanje ere čisto SUS motora znači da će Aston Martin V12 motor biti ukinut do 2026. godine, barem u svom trenutnom obliku.
Stroži Euro 7 propisi o emisiji otežavaju proizvođačima da zadrže 12-cilindrične motore u ponudi iako bi neki oblik elektrifikacije mogao da ih održava živim još nekoliko godina kako to planira da uradi Lamborghini.
S druge strane, V6 i V8 motori od Mercedes-AMG-a će preći u hibridnu eru.
Glasine kažu da će se Aston Martin DBX ponuditi i u plug-in hybrid obliku počev od 2024. godine kada se očekuje da će proći kroz facelift. Drugi hibridni model za blisku budućnost je Valhalla, opremljen centralno smeštenim 4,0 litarskom twin-turbo V8 motorom i sa dva električna motora koja kombinovano proizvode 698 kW/950KS.