Reč je o automobilu koji u Nemačkoj koristi Hansjörg von Gemmingen – Hornberg, poznat u svetu električnih automobila po tome što prelazi rekordan broj kilometara u Teslinim automobilima.
On je 15. jula 2019. godine na satu imao pređenih 900.000 km, zatim 28. novembra 1.000.000 km, a onda 15. oktobra 2020. godine blizu 1.200.000 pređenih kilometara.
Kao što se može videti, nastavio je da prelazi kilometre tako što automobil koristi kao taksi. Prethodno je vozio Teslin Roadster s kojim je prešao više od 620.000 kilometara.
Mnoge je zanimalo da li Model S i dalje koristi prvobitno ugrađenu bateriju i pogonske jedinice, a odgovor je “ne”.
Prva baterija je počela da pravi probleme nakon 290.000 pređenih kilometara te je zamenjena jer je još uvek bila pod garancijom. U kompaniji Tesla su pokušavali da shvate u čemu je problem te su ugradili zamensku koja je korišćena pola godine, a automobil je s njom prešao 150.000 kilometara. Nakon toga je ugrađena potpuno nova baterija.
Kada je reč o pogonskim jedinicama, Teslin Model S P85 ima jedan električni motor koji pokreće zadnje točkove. Prvi primerci modela su imali problema s velikom snagom i obrtnim momentom, zbog čega je motor menjan nekoliko puta.
Do 680.000 pređenih kilometara su promenjena tri motora, a četvrti je automobil “doveo” do 1.000.000 kilometara. Da li je bilo još nekih promena nakon toga, za sada nije poznato. jer je Hansjörg von Gemmingen – Hornberg objavio samo fotografiju s novom “magičnom” kilometražom.
Izvor: B92