24. Decembra 2021.

Tomo Koizumi, japanski dizajner koji je svijet osvojio tilom

Big Portal

Nakon što je glavna urednica magazina „Love“ Katie Grand otkrila Tomu Koizumija, preko britanskog dizajnera Gilesa Deacona na Instagramu, on je vrlo brzo postao jedan od vodećih mladih japanskih dizajnera i zvijezda na revijama jesen/zima 2019. u New Yorku. Rođen u Japanu 1988., Koizumi je studirao umjetnost na National Chiba University, tokom kojeg je pokrenuo svoj istoimeni brend te na kojem je diplomirao 2012. godine.

LJUBAV PREMA MODI

Zanimanje Tome Koizumija za modu počelo je u ranom djetinjstvu tokom posmatranja svoje majke, koja je bila veliki fan svjetske mode. Susret s knjigom „John Galliano za Dior“ u njegovim ranim godinama bio je presudan trenutak, koji mu je otvorio oči i inspirirao ga da postane modni dizajner. Nema formalno dizajnersko obrazovanje, ali je studirao likovnu umjetnost u svom rodnom gradu Chibi, koji se nalazi blizu Tokyja. Oduvijek je bio veliki zaljubljenih u modu i dizajn, a iz ruku nije ispuštao nijedan modni časopis koji je imao.

POČECI

Dok je radio kao kostimograf, Lady Gaga je, tokom posjete Tokyju 2016. godine, nosila jedan njegov dizajn. Međutim, tek kada je Grand podržala debi dizajnera na New York Fashion Weeku, njegov rad je dobio međunarodno priznanje. Koizumi je predstavio svoju kolekciju za jesen/zimu 2019. na Fashion Weeku u New Yorku. Stilistica i urednica magazina „Love“ angažirala je Guida Palaua kao frizera za tadašnji događaj, dok je svjetski poznata Pat McGrath kreirala make-up lookove, Tabitha Simmons, Marc Jacobs i Anita Bitton također su dali svoj dopinos tadašnjem New York Fashion Weeku. Kolekciju od 28 osoba nosile su modeli i glumice, uključujući Emily Ratajkowski, Bellu Hadid, Joan Smalls i Gwendoline Christie. Nakon debija, Koizumijev rad predstavljen je u međunarodnim izdanjima „Voguea“, „Lovea“, V-a i WWD-a. Također je odjenuo Miley Cyrus, a angažirala ga je glumica i pjevačica Miriam Yeung za njenu svjetsku turneju. Godine 2019., modni urednik i poduzetnik Nichapat Sop Hap sa sjedištem u Tajlandu nosio je jedan od Koizumijevih dizajna na Met Gali.

UMJETNOST IZ MUZEJA

Voluminozne komade Tome Koizumija nećete pronaći u prodavnicama, a nikada ga nije zanimao biznis u svijetu trgovanja. Umjesto toga, preferira dizajnirati jedinstvene komade. Dva njegova djela također su bila izložena u MET muzeju,  a muzej je kupio jedan njegov dizajn za svoju stalnu kolekciju. U aprilu 2020., bio je finalist i zajednički dobitnik nagrade LVMH 2020. Svijetle boje i odvažne siluete potpis su njegovih kolekcija i kostima po narudžbi koje vole međunarodne poznate ličnosti i umjetnici.

KOLEKCIJE

Tomo Koizumi do sada je javnosti predstavio svoje četiri kolekcije: Jesen 2019., Proljeće 2020., Proljeće 2021. i Jesen 2021. Kolekcija Jesen 2019., kojom je debitirao, uvela ga je u svijet globalnog modnog dizajna.

Kolekcija Proljeće 2020.

„Želim napraviti nešto što nije komercijalno“, rekao je Tomo Koizumi prije svog pojavljivanja na pisti za kolekciju Proljeće 2020. Postavio je studio u ateljeu Marca Jacobsa i koristi Jacobsov prostor na Madison Avenue za svoje revije, i u tome je postao duhovni nasljednik Jacobsove modne mantre. Koizumijeva odjeća je više kostim nego konfekcijska odjeća, namijenjen provokaciji i inspiraciji. Da bi istaknuo suštinu, angažirao je manekenku Ariel Nicholson na reviji tokom koje se ona odijevala i skidala u sedam odjevnih predmeta, vrteći se i dahćući uz ambijentalne melodije koje su odjekivale pistom. Takav prikaz mode oduzimao je dah. Svih sedam odjevnih predmeta izrađeno je od stotine metara naboranog japanskog tila i jednog patentnog zatvarača. Konstrukcija ovih djela je fascinantna, s volanima poduprtim platnenom podstavom, obješenim jedan iznad drugog poput slapova glazura za kolače. Dizajner je rekao da je odabrao motiv mašne jer je želio da kolekcija predstavlja njegov dar ljudima koji su ga napravili. „Samo želim donijeti radost“, rekao je jednostavno, a misija je ostvarena.

Kolekcija Proljeće 2021.

Fotografirana u Japanu, Koizumijeva kolekcija Proljeće 2021. nastavila je spajati aspekte tradicionalne japanske kulture s ekscentrizmom. U saradnji s firmom za mladence, inspiraciju je pronašao u vjenčanim tradicijama, izrađujući bijele haljine s eksplozijama tila oko poprsja, rubova, čak i cijele haljine. Ovi komadi, uprkos svojoj pompoznosti i formalnosti, mogli bi, zapravo, biti neki od Koizumijevih najnosivih komada – postoji mnogo mladenki koje bi rado bile prekrivene slojevima divljeg tila.

Drugi dio njegove kolekcije za proljeće 2021. nastavak je party odjeće duginih nijansi koja je izvorno proslavila Koizumija u Japanu. Predstavljena noću, ova serija bodija, crop topova i minija od tafta izrađena je novom tehnikom nabora, pa umjesto klasičnih cik-cak, materijal je dimenzionalniji, poput cvijeta ili praska zvijezda. Štaviše, cijela ova sezona izrađena je od sirovog materijala koji je Koizumi nabavio u Tokyju, što je čini jednako održivom koliko i fantastičnom.

Kolekcija Jesen 2021.

Osim svoje jedinstvene estetike, Koizumijeve kreacije ove sezone imaju i duboko značenje. Dio godine proveo je putujući po Kyotu, jednom od najstarijih japanskih gradova, kako bi se susreo s tradicionalnim obrtnicima i zatražio njihovu pomoć u svojoj kolekciji. To je način ne samo uzgoja Koizumi dizajna, već i očuvanja tradicije. Pletenje perlicama, vez i tretmani bojama kod njega su sve novine, sa slikama ždralova, feniksa, lavova, zmajeva i još mnogo toga ušivenog u kovčege zbog njihovog talismanskog potencijala. Njegov je til također nova pojava — ili bolje rečeno stara, napravljena od recikliranih boca — a u kolekciji je, također, koristio vintage kimono materijale.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare