Ono što je još interesantnije što se ovih glasina tiče je da japanski gigant radi u saradnji sa Suzukijem i Daihatsuom. Informacije u vezi s projektom su malobrojne, mada se ističe da je cilj da novajlija ugleda svetlost dana do 2025.
Naravno, sve ovo treba uzeti s „debelom“ dozom rezerve, jer nema bilo kakvog konkretnog dokumenta koji bi mogao da potkrepi tvrdnje.
Toyota i Suzuki već izvesno vreme gaje uspešno partnerstvo. Ove dve kompanije su 2019. produbile veze kroz podelu modela i tehnologija. Od tada, nekoliko rebrendiranih automobila je stupilo na scenu s obe strane, poput Swacea u Evropi, koji je zapravo rebrendirana Toyota Corolla karavan, dok se na azijskom tržištu prodaje Toyota Rumion, što je zapravo Suzuki Ertiga MPV.
S druge strane, Toyota i Daihatsu imaju zajedničku istoriju koja datira još od 1967., kada je potonja marka započela kooperaciju s prvonavedenom. Toyota je otkupila kontrolni udeo u Daihatsuu krajem devedesetih, da bi 2016. priuštila ostatak, postavši na taj način apsolutni vlasnik.
Da se vratimo na sportistu sa središnje postavljenim motorom: nema dodatnih informacija, sem da će novi model počivati na novorazvijenoj platformi. Trenutno, sve ostalo se svodi na nagađanja.
S tim u vezi, moramo se prisetiti glasina koje kažu da će sportski automobil sa središnje pozicioniranim motorom pristići kao naslednik Toyote MR2. Uglavnom, više ćemo znati kako vreme bude proticalo.
Vrele Gume