14. Decembra 2021.

Toyota, Suzuki i Daihatsu rade na sportskom modelu sa središnje postavljenim motorom

Big Portal

Ono što je još interesantnije što se ovih glasina tiče je da japanski gigant radi u saradnji sa Suzukijem i Daihatsuom. Informacije u vezi s projektom su malobrojne, mada se ističe da je cilj da novajlija ugleda svetlost dana do 2025.

Naravno, sve ovo treba uzeti s „debelom“ dozom rezerve, jer nema bilo kakvog konkretnog dokumenta koji bi mogao da potkrepi tvrdnje.

Toyota i Suzuki već izvesno vreme gaje uspešno partnerstvo. Ove dve kompanije su 2019. produbile veze kroz podelu modela i tehnologija. Od tada, nekoliko rebrendiranih automobila je stupilo na scenu s obe strane, poput Swacea u Evropi, koji je zapravo rebrendirana Toyota Corolla karavan, dok se na azijskom tržištu prodaje Toyota Rumion, što je zapravo Suzuki Ertiga MPV.

S druge strane, Toyota i Daihatsu imaju zajedničku istoriju koja datira još od 1967., kada je potonja marka započela kooperaciju s prvonavedenom. Toyota je otkupila kontrolni udeo u Daihatsuu krajem devedesetih, da bi 2016. priuštila ostatak, postavši na taj način apsolutni vlasnik.

Da se vratimo na sportistu sa središnje postavljenim motorom: nema dodatnih informacija, sem da će novi model počivati na novorazvijenoj platformi. Trenutno, sve ostalo se svodi na nagađanja.

S tim u vezi, moramo se prisetiti glasina koje kažu da će sportski automobil sa središnje pozicioniranim motorom pristići kao naslednik Toyote MR2. Uglavnom, više ćemo znati kako vreme bude proticalo.

Vrele Gume

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare