Preciznije, BMW je taj koji ne prati formulu koju slede Audi i Mercedes. Da li je to dobro ili ne, procenite sami. Zaštitni znak automobila bavarske marke je čuvena maska hladnjaka u vidu „bubrega“, koja je u poslednje vreme više u centru pažnje nego što bi to trebalo da bude. BMW trenutno koristi nekoliko varijacija „bubrega“, ali ono što kompanija želi je da po pitanju stajlinga sjedini bar najprestižniji deo ponude, koji će usvojiti poseban i „smeo“ dizajnerski jezik.
Nova generacija serije 7, restilizacija X7, pa čak i serijska verzija XM koncepta, uključiće dizajnerske elemente anfasa, koje neće deliti s niže pozicioniranim modelima. Dakle, tri (ili više ako se luksuzna ponuda proširi) navedena automobila će deliti slične elemente dizajna.
Jedan od tih elemenata će biti nova, razdvojena postavka farova, koja će debitovati s novom generacijom serije 7 i restilizovanim X7. Prenaglašeni „bubrezi“ i drugi detalji stajlinga će biti primenjeni i na najluksuznijim BMW-ovim modelima, što je deo nečega što kompanija naziva GKL (Grand Klasse).
Što se tiče aktuelnih modela koje „krase“ velike maske, poput M3/M4 i i4, teško je reći kako će evoluirati u narednim generacijama. Međutim, velika promena se očekuje na planu platformi 2025., što bi moglo da utiče na budući dizajn na jedan ili drugi način. Naslednici nekih od najvažnijih modela bavarskog proizvođača, uključujući seriju 3 i X3, verovatno su u ranoj fazi dizajniranja, tako da je nemoguće reći kako će izgledati.
S dolaskom Neue Klasse arhitekture, mogli bismo da vidimo promene po pitanju stajlinga. Ova nova fleksibilna platforma će dozvoliti nove varijacije BMW-ovog dizajnerskog jezika, što bi moglo da utiče i na modele mimo onih najluksuznijih.
Vrele Gume