„Inteligentna tehnologija za pomoć vozaču” i „Safe and sound” mrežna tehnologija kreirane su sa ciljem da ukažu na saobraćajne rizike i eleminišu ljudske greške koje su, u 90% slučajeva, uzrok saobraćajnih nezgoda.
„Inteligentna tehnologija za pomoć vozaču” je prva tehnologija na svetu koja koristi ADAS senzore i kamere za prepoznavanje potencijalnih rizika u okruženju vozila, što omogućuje veštačkoj inteligenciji da ukaže na opasnosti tokom vožnje.
Istovremeno, ovo napredno rešenje utvrđuje optimalno ponašanje u vožnji na osnovu stvarnog vremena i nudi pomoć prilagođenu kognitivnom stanju i saobraćajnim situacijama svakom vozaču pojedinačno.
„Safe and Sound” mrežna tehnologija povezuje sve korisnike puteva kroz telekomunikacije – kako učesnike u saobraćaju, tako i uređaje povezane sa mobilnošću, zbog čega može da predvidi potencijalne rizike i pomogne ljudima da izbegnu opasnost pre nego do sudara uopšte i dođe.
Informacije o rizicima u saobraćajnom okruženju otkrivaju se na osnovu podataka pribavljenih sa drumskih kamera, kamera u vozilu i smartfona, koji se prikupljaju u serveru kako bi se to saobraćajno okruženje reprodukovalo u virtuelnom prostoru.
Imajući u vidu stanje i karakteristike svakog pojedinačnog vozača, sistem predviđa i simulira ponašanja korisnika puta sa visokim rizikom od sudara, a potom izvodi najprikladnije informacije za podršku kako bi im pomogao da izbegnu opasnosti.
Sa ciljem otkrivanja osnovnih uzroka grešaka u vožnji zbog kojih vozač oseća anksioznost, Honda je sporvela čak i istraživanje o „tehnologijama za razumevanja ljudi”.
Na putu do kreiranja „društva bez sudara”, Honda će proširiti uvođenje već postojećeg, inteligentnog Honda SENSING 360 sistema u sve modele, koji će se pojaviti na najvećim svetskim tržištima do 2030. godine.
B92.