Škodin adust u kompaktnom SUV segmentu, model Karoq, pretrpeo je redizajn nakon četiri godine na tržištu i pola miliona prodatih primeraka.
Izvršene su manje kozmetičke promene i određena mehanička unapređenja, ali motorizacija je manje-više odstala nepromenjena.
Kada je reč o spoljašnjosti, promene su minimalne i najviše uočljive napred, gde su restilizovani farovi sada dostupni i sa full-LED Matrix tehnologijom.
Diskretno je promenjen i dizajn maske hladnjaka i branika.
Posmatrano sa strane automobil izgleda nepromenjeno, ako ne računamo nove alu felne koje su dostupne u dimenzijama od 17, 18 i 19-inča.
Stop svetla su takođe nešto drugačijeg oblika u odnosu na model pre redizajna, kao i zadnji branik.
Kupcima će kao i da sada na raspolaganju biti SportLine varijanta sa svojim estetskim specifičnostima, uključujući crne ukrasne detalje visokog sjaja, zatamnjena stakla i standardne 18-inčne točkove (19-ice su dostupne kao opcija).
U Škodi navode i da je restilizovani Karoq za nijasnu duži od prethodnika (+8 mm), pa ukupna dužina vozila iznosi 4.390 mm. Međuosovinsko rastojanje kod modela sa prednjim pogonom je 2.638 mm, dok je kod verzije sa pogonom 4×4 razmak između osovina 2.630 mm.
Standardna zapremina prtljažnika je 521 l, a po potrebi se može povećati obaranjem naslona zadnjih sedišta na 1.630 l.
Škoda kupcima nudi i opciona VarioFlex sedišta zahvaljujući kojima se bazična zapremina prtljažnog prostora povećava na 588 litara, a maksimalna na 1.810 l.
Digitalna instrument tabla dijagonale 8 inča sada je standardni deo opreme, a na rsapolaganju je i veći displej od 10,25 inča.
Tome treba dodati i centralni ekran unapređenog multimedijalnog sistema od 9,2 inča. Sistem podržava Android Auto i Apple CarPlay načine povezivanja sa smartfon uređajima.
Restilizovana Škoda Karoq može se naručiti sa do 9 vazdušnih jastuka i širokom lepezom aktivnih sistema bezbednosti.
Motorizacija se sastoji od benzinaca i dizelaš.
Osnovni benzinski motor je trocilindarski 1.0 TSI sa 110 KS (81 kW), povezan sa 6-brzinskim manuelnim menjačem.
Kome to nije dovoljno može da izabere 4-cilindarski 1.5 TSI sa 150 konjskih snaga (110 kW) i da bira između pomenutog manuelnog i 7-stepenog DSG menjača sa dvostrukim kvačilom.
U vrhu benzinske ponude je 2.0 TSI koji prozvodi 190 KS (149 kW). Ovaj motor dostupan je isključivo sa DSG menjačem i pogonom 4×4.
Na zadovoljstvo mnogih, Škoda se još nije odrekla dizelaša, pa se Karoq može naručiti i sa 2.0 TDI agregatom u dve varijante snage. Slabiji proizvodi 116 KS (85 kW), a jači 150 KS (110 kW).
I kod dizelaša izbor prenosnog sistema sastoji se od manuelca i DSG menjača
B92.