Ne novajliju ne treba gledati kao na klasičnu restilizaciju jer to zapravo nije, ali jeste revidiranje koje dolazi sredinom životnog ciklusa, sa zadatkom da održi konkurentnost na visokom nivou.
Upravo predstavljen, četiri godine nakon ulaska u serijsku proizvodnju u fabrici u Dijepu u Francuskoj, donosi nekoliko novina čitavoj ponudi, sastavljenoj od A110 (ranije A110 Pure), A110 GT (ranije Legende) i A110 S.
Za isporuku pogonske snage je i dalje zadužen centralno pozicionirani 1,8-litarski turbo četvorocilindraš, koji izvorno potiče iz Meganea RS. Isporučuje 252 ks i 320 Nm u osnovnoj verziji. GT i S varijante su nešto snažnije, s 300 ks i 340 Nm, što je prirast od 8 konja i 20 Nm više u odnosu na ranije.
Pogon je na zadnje točkove, dok je menjač sedmostepeni automatski s dvostrukom spojnicom. Od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,5 sekundi u osnovnoj, odnosno 4,2 sekunde u dve snažnije verzije. Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 250 km/h kod A110 i A110 GT, odnosno 260 km/h kod S, mada perjanica s opcionim aero paketom (Aero Kit) može da pojuri do 275 km/h.
Pored odsustva elektronskog ograničenja maksimalne brzine, tu su prednji i zadnji spojler od ugljeničnih vlakana i Michelin PS Cup 2 Connect „poluslik“ pneumatici. Aero Kitu se mogu pridružiti sedišta presvučena mikrofiber tkaninom. Kada smo već kod skupljih komponenti, tu su i Microfiber Pack za GT i S, Comfort Pack, Park Assist, sportski izduvni sistem za A110 i unapređene kočnice, drugačiji naplaci, aluminijumske papučice i druge stvarčice.
Kolor paleta je takođe unapređena, a vrhunski A110 S model dobija hromirano crn natpis s dodatnom „S“ oznakom, dok GT dobija „GT“ logoe. S model takođe krasi posebno podešavanje ogibljenja.
Takođe su dostupne brojne nove opcije koje naravno podižu startnu cenu, koja iznosi 59.500 evra za osnovnu varijantu, 69.500 evra za GT i 71.500 evra za S.
Vrele Gume