S tim u vezi, iz bavarske automobilske kompanije je stigla potvrda da će svoj redni 6-cilindarski turbobenzinski motor, zajedno s većom i snažnijom V8 opcijom, adekvatno prilagoditi normi Euro 7 koja bi trebalo da stupi na snagu od 2025. godine i tako pomenute motore zadržati u ponudi barem do 2030. godine.
Donedavno prvi čovek BMW-ovog čuvenog M odeljenja Markus Flasch je u izjavi za nemačke medije rekao da već imaju tehničko rešenje za pomenute turbobenzince koji se već uveliko ugrađuju u modele iz M ponude, pa će se s uklapanjem u najavljenu Euro 7 normu motori i dalje nuditi u drumskim i trkačkim modelima BMW-a.
U BMW-u još uvek nisu otkrili da li će i kada krenuti stopama Mercedesa u čijem AMG odeljenju su se već odlučili da krenu putem delimične elektrifikacije s kojom će nadoknaditi smanjenje radne zapremine i broja cilindara u svojim turbobenzinskim motorima.
B92.