Rangiranje na osnovu iskustva na stranici sada dolazi u desktop verziju Google pretrage od februara 2022.
Brzina stranice i drugi pokazatelji iskustva koji kvantifikuju način na koji krajnji korisnik stupa u interakciju sa veb sajtom, sada su jedan od Google-ovih preferiranih metoda za određivanje kako da rangira rezultate u pretrazi, javlja 9 to 5 Google. Iskustvo sa stranicama uključuje brzinu (vreme učitavanja), odziv (interaktivnost) i vizuelnu stabilnost — na primer, dodirivanje pogrešnog dugmeta zbog neočekivanog pomeranja sajta tokom učitavanja.
Ova tri osnovna vitalna pokazatelja za veb pružaju „holističku sliku kvaliteta korisničkog iskustva na veb stranici“.
Ova metrika se koristi u pretrazi za mobilne uređaje od avgusta, a sada dolazi na desktop. Google će nastaviti da uzima u obzir „HTTPS bezbednost“ i „Odsustvo nametljivih pop-up oglasa“, ali „Prilagođenost mobilnim uređajima“ se sada ne primenjuje:
“Kada sajt ima odvojene URL adrese za desktop i mobilne uređaje sa odgovarajućom konfiguracijom, signal za desktop računare se zasniva na URL adresama koje korisnici računara vide.”

Google će obezbediti alatke za računare pre nego što uvođenje iskustva stranice počne u februaru 2022. Ovo ažuriranje će biti široko dostupno do kraja marta.
Benchmark.
A oni ne koriste “nametljive” oglase??? Koliko vidim sada su dozvolili google oglase koji iskaču, nešto po principu pop-up prozora i zatvaramo ih na X koji je toliko mali da ga često promašim i kliknem na reklamu, takve oglase vidim i ovdje na big portalu…isto tako, šta god da tražimo među prvih 10 rezultata imamo amazon, facebook, ebay, youtube (google vlasnik) i sl., nekako mi to čudno, sigurno je to rangiranje po kvalitetu!!!??? Može im se i rade kako oni žele i kako će više da zarade!