Njemački Auto Motor und Sport, jasno navodi da će konačna odluka o dugoročnim propisima za pogonske jedinice biti donešena prije Velike nagrade Turske slijedeće sedmice.
Veze između dvije firme unutar Volkswagen grupe i Formule 1 ojačale su u posljednjih nekoliko mjeseci otkako su prisustvovali sastanku dioničara F1 na Red Bull Ringu ovog ljeta u vezi s budućim smjerom motora.
Tada je jasno stavljeno do znanja da su Audi i Porsche postavili uslov da MGU-H element mora nestati iz premier klase kako bi se oni pridružili premier klasi.
Mercedes je nedavno izrazio podršku tom prijedlogu, a šef njemačke momčadi Toto Wolff je rekao:
“MGU-H će biti odbačen ako uspijemo pronaći usklađenost mnogih drugih tačaka. Mislim da je to kompromis – ne mogu govoriti ni za koga drugog – ali u Mercedesu smo spremni ući kako bismo olakšali ulazak Volkswagen grupe”.
Auto Motor und Sport sada navodi da je takav kompromis postignut:
“F1 će odustati od MGU-H samo ako Audi i Porsche odluče ući u sport, a obe ekipe dolaze u sport”.
U izvještaju se dodaje da će pogonska jedinica Formule 1 od 2026. nadalje biti V6 i da će osnovna turbo arhitektura pogonske jedinice ostati nepromijenjena, ali da će se električna snaga navodno popeti na 350 kilovata.
“Stefano Domenikali kaže da stvari trenutno izgledaju dobro. Pogonska jedinica budućnosti najvjerojatnije će biti V6, a postoje i glasine da će se sva snaga usmjeriti oko stražnje osovine”.
Formula 1 želi učiniti nove motore jednostavnijim i isplativijim u usporedbi s trenutnim jedinicama, a odustajanje od MGU-H, koje se koristi za oporavak ili pohranu energije turbopunjača, dio je tog plana.
Deset timova Formule 1 ispod svojih šasija imaju Ferarijeve, Mercedesove, Renaultove i Hondine pogonske jedinice.
Japanski proizvođač Honda se povlači iz sporta krajem ove godine, a 2022. godine Red Bull Powertrains će da snabdjeva dva tima u vlasništvu austrijskog giganta energetskih pića.
Ulazak Audija i Porschea 2026. godine neizbježno bi doveo do prijedloga da se jedan od njih poveže s Red Bullom.
(F1RacingBIH)