Rumunska kompanija menja stil slova koja se koriste za štampanje naziva kompanije, a paralelno se uvodi i novi logotip.
Ovo je još jedan korak u skladu sa novom poslovnom strategijom postavljenom početkom godine, koja radikalno menja marku i njene proizvode.
Dobra vest je da Dacia najavljuje da će ostati verni svojim korenima, koje definišu kao jednostavnost, autentičnost i robusnost po poštenoj ceni.
Natpis brenda i sam amblem dizajnirao je tim za dizajn i njime žele da istaknu stabilnost i robusnost.
U nazivu se slova D i C stvaraju međusobnim zrcaljenjem, dok geometrijski oblik slova ukazuje na mehaničke pokrete. U amblemu su slova D i C povezana kao lančani lanci, što dodatno naglašava robusnost vozila Dacia.
Izabrana je nova nijansa, smeđe-zelena ili kaki-zelena, praćena terakotom i peskom.
I na kraju, recimo da će automobili dobiti novu ikonografiju od sredine sledeće godine. Tako da imamo dovoljno vremena da se naviknemo.