U stvari, bili su svjedoci impresivnog povećanja od 153% u odnosu na prošlu godinu, sa 750.000 prodatih vozila.
Ono što je najvažnije, njihov izvještaj je pružio značajne uvide u rangiranje prodaje. Tesla je možda ostao lider u prodaji sa 24,6% tržišnog udela, ali upravo su kineski proizvođači automobila ti koji kolektivno drže najveći tržišni udio od 25,1% i koji su se popeli na listi u odnosu na prošlu godinu.
Konkretno, Wuling Hongguang, BYD i ORA zauzimaju tri mjesta od prvih pet na listi. Kao što se navodi u izvještaju, Tesla svoje prvo mjesto uglavnom duguje Tesla Model 3, koji je premašio Model Y za više od 50.000 vozila.
Wuling Hongguang skočio je na drugo mesto ostavivši iza sebe Volkswagen i BYD, koji su prošle godine zauzimali drugo i treće mjesto na globalnom tržištu BEV. To je zahvaljujući njegovom MINI-u, koji je najprodavaniji BEV u Kini za prvi kvartal 2021. godine.
Kineski proizvođač automobila ORA zauzima peto mjesto sa svojim ORA R1 koji je veoma popularno vozilo na svom domaćem tržištu. Naprotiv, NIO zauzima sedmo mjesto, jer su njegovi modeli relativno većeg cenovnog ranga u poređenju sa prethodnim proizvođačima automobila.
TrendForce identifikuje tri razloga zbog kojih kineski proizvođači automobila drže četvrtinu ukupnog tržišnog udjela BEV: veliko kinesko tržište, napori kineske vlade za uvođenje električnih vozila od marta 2021. godine i online promocije prodaje auto dilera tokom sezona kupovine.
(PCpress.rs/TNW)