Kako izveštava Gamesindustry.biz (zasnovano na Ampere Analysis istraživanju), tokom 2020. godine globalno tržište konzola poraslo je za 19% na godišnjem nivou, sa 45,2 milijarde na 53,9 milijardi dolara. Sony je ostao vodeći na tržištu sa 46% tržišnog učešća. Nintendo je bio drugi sa 31% udela na tržištu, a Microsoft treći sa 23 procenta.
Iako se ove pozicije nisu promenile od 2019. godine, tržišni udeo svakog proizvođača konzola ipak se malo promenio. U 2019. godini Sony ima 49% tržišnog udela, što znači da je tokom 2020. imao pad za 3 poena. Microsoft zabeležio pad za 1 poen, što znači da je Nintendo jedini ostvario rast.
Iako je Nintendovo poslovanje sa digitalnim igrama znatno poraslo 2020. godine, Sony je bio taj koji je zauzeo prvo mesto u prodaji digitalnih naslova sa 50% ukupne prodaje. S druge strane, Nintendo je bio vodeći u prodaji fizičkih igara. Ukupno gledajući, 67% sve potrošnje u 2020. godini je otišlo na digitalni sadržaj, što je veliko povećanje od 8 poena.
Ampere Analysis očekuje da će tržište konzola zabeležiti još veći rast 2021. godine, na 58,6 milijardi dolara.
BM.