Daimler je investirao 730 miliona evra u svoju “Factory 56” fabriku u Zindelfingenu, da bi je pripremio za proizvodnju W223.
Međutim, samo nekoliko meseci nakon početka proizvodnje, perjanica je već pozvana na korektivne intervencije, piše Autoblog.
Kako je ovako nešto moglo da se desi? Uzrok su unutrašnje pričvrsne spone, što može da dovede do ozbiljnih problema na upravljačkom sistemu (u najgorem scenariju).
Na vlasnike se apeluje da zakažu termin u lokalnom Mercedesovom servisu da bi se sporne komponente proverile i zamenile ukoliko je potrebno, bez naplate, naravno. Portparol kompanije je izjavio da se povlači do 1.400 vozila. Vlasnici su obavešteni pisanim putem, uz tekst koji sadrži termin „hitno“.
Mercedes objašnjava da je problem u tome što pogođene S klase možda ne poseduju pričvrsne spone predviđene za ovo vozilo, što za posledicu može da ima to da ozubljena letva volana „neće trajno podneti opterećenje tokom vožnje“.
Po nemačkom proizvođaču, dotičnu komponentu šalje snabdevač, prethodno sklopljenu u jednu jedinicu, koja se zatim instalira u „Factory 56“ fabrici, gde s proizvodnih linija silazi i Maybach verzija, a uskoro i električna perjanica EQS.
Izvor: B92