Pri 74 km/h, ESP se aktivirao na izlazu iz drugog niza čunjeva, čuvajući Zoe od nevolja. S povećanjem brzine na 76 km/h, bezbjednosni sistem se aktivirao na ulazu u drugi niz čunjeva, jer su u igri veće sile, što je rezultiralo manevrom u kojem je zadnji dio bio mnogo “nestašniji”.
Vozač je prijavio da je bio u mogućnosti da iskontroliše upravljanje uprkos intervenciji ESP-a, ali to se ne može reći i za finalni pokušaj. Naime, naglo skretanje ulijevo, pa udesno i ponovo ulevo pri 80 km/h je do te mjere poremetilo ponašanje zadnjeg dijela da je Zoe zbog preupravljanja srušio dva čunja. Dakle, fizika se ne može u potpunosti negirati, čak i uz pomoć dobro kalibrisane elektronske asistencije.
Naravno, Renault sa Zoeom nije imao namjeru da kreira automobil za “zabavu u vožnji”. Ovaj mali hečbek je konstruisan prije svega da pruži čestitu autonomiju u okviru relativno komforne i bezbjedne vožnje.
(vrelegume.rs)