Poznata modna kuća „Luj Viton“ najavljuje vizire koji će nostiti prepoznatljiv monogram i biti ukrašeni kožnim i zlatnim detaljima.
Vizir će se sastojati od elastične trake koja se stavlja oko glave, u boji koja je zaštitni znak ove kuće i sa prepoznatljivim monogramom, a na nju je prikačen štit, takođe obrubljen prepoznatljivom dekorativnom trakom, koji se pomera tako da jednim potezom postaje šešir. Ujedno, štit je fotogrej, što znači da se njegova boja prilagođava količini svetlosti i može služiti i kao naočare za sunce.
Neki američki mediji su preneli informaciju da će „Luj Vitonov“ vizir koštati nešto manje od 1.000 dolara, ali Biznis insajder piše da iz modne kuće još nisu zvanično objavili cenu.
Vizir bi trebalo da se pojavi u prodaji krajem oktobra, a već je na društvenim mrežama izazvao burnu reakciju i raspalio diskusiju. „Luj Viton“ je naišao na slične reakcije kao i „Barberi“ kada je predstavui svoje brendirane zaštitne maske. Meta kritika je uglavnom cena i činjenica da se zarađuje na neprimeren način.
„Takvi se mogu naći za tri dolara u prodavnici“, „Hiljadu dolara za zaštitnu masku? OK, samo da svi vide logo..“, „Ovo je neprimereno“, „Nemate srama“, samo su neki od komentara.
https://twitter.com/richardkerris/status/1304486185306185728
Naravno, mnogi zaboravljaju da je i modna kuća „Luj Viton“ još početkom aprila svoje radionice u Francuskoj namenila za proizvodnju zaštitnih maski, a fabrike koje obično proizvode parfeme i kozmetiku preorjentisale su se na izradu sredstava za dezinfekciju koja su besplatno deljena francuskim medicinskim radnicima.
No, ugledne modne kuće se i dalje ustručavaju da se upuste u ovaj vid promocije, imajući na umu rizik od negativne reputacije koju bi mogle da steknu jer ostvaruju profit na zdravstvenoj krizi ili je pretvaraju u glamur, što se takođe može pogrešno protumačiti, ali malo je verovatno da će viziri iz kolekcije „Luj Viton“ ostati neprodati.
Izvor: RTS