Dvanaesti put za redom u Sloveniji, a sedmi put u Srbiji i Hrvatskoj, Mediana Group (Institut za istraživanje potrošača, tržišta i medija) u saradnji sa agencijom Sport Media focus, realizovala je kvantitativno istraživanje koje predstavlja najprepoznatljivije, najpopularnije, uspešne i marketinški zanimljive sportistkinje, sportiste i sportske klubove u ove tri države.
Istraživanje obuhvata sledeće kategorije: “Svest” (“Poznavanje”), “Transakciju” (znanje i praćenje rezultata), “Leading Edge” (vodeći u svom sportu), “Zadovoljstvo sa postignutim rezultatima”, “Uspeh” (trenutni i potencijalni rezultati), “Ličnost” (zadovoljstvo, poverenje), “Uključivanje u navijanje” i “Učešće fanova” (samo za klubove).
Ključni nalazi iz ove studije biće prikazani u nekoliko talasa. Ovom prilikom su predstavljeni rezultati vezani za najjači brend sportista u Srbiji.
„Sproto brand awards“ u kategoriji sportista u Srbiji, pripao je teniskoj zvezdi Novaku Đokoviću! Najbolji igrač sveta osvojio je nagradu za najjači sportski brend među sportistima u Srbiji u 2019 godini.
Novak je ovo prestižno priznanje dobio po šesti put za redom.