Interesantno je da su dva kompaktna sedana ostala bez direktnih naslednika na američkom tržištu iako su imali sasvim solidne prodajne rezultate u 2018. Prema podacima Carsalesbase, Chevrolet je američkim kupcima prošle godine isporučio 142.617 primeraka modela Cruze sedan, dok je Ford u istom periodu prodao 113.345 Focus limuzina.
Iako bi se možda očekivalo da će kupci ostati verni svojim brendovima i eventualno preći na krosovere iste marke, analitičari tvrde suprotno. Prema podacima do kojih je došao Edmunds, mnogi nekadašnji kupci limuzina Chevrolet Cruze i Ford Focus, koji bi ipak da voze sedan a ne SUV, više nisu lojalni ovim američkim brendovima.
Tako se čak 42% bivših vlasnika modela Cruze i Focus opredelilo da ponovo kupi sedan, a kako više ne mogu da računaju na neki od ta dva automobila, okrenuli su se u velikom broju japanskim alternativama – Hondi Civic i Toyoti Corolli.

Izvor: B92