Plus Six privlači pažnju svojim elegantnim dizajnom koji je pravo remek-delo.
Konstruisan je na naprednoj aluminijumskoj platformi zbog koje teži tek nešto više od jedne tone.
Automobil koji je razvijalo 30 inženjera pokreće BMW-ov 3,0-litarski redni šestocilindarski twin-turbo benzinski agregat koji se nalazi u Z4 i Toyoti Supri.
Prvi Morgan sa turbo-agregatom razvija 340 KS, a ubrzava 0-100 km/h za samo 4,2 sekunde, dok je maksimalna brzina 267 km/h.
Tu je i čuveni ZF-ov 8-stepeni menjač standardan u BMW automobilima sa kontrolom brzina i na volanu te tri moda vožnje – Sport, Plus i Manual shift.
Iz Morgana tvrde da Plus Six u kobinovanoj vožnji prosečno troši 8,2 l/100 km što je senzacionalan broj za automobil takve snage i ubrzanja.
Plus Six je i ekološki prihvaljitovo vozilo sa emisijom CO2 od 170 g/km, podređeno novim Euro 6 standardima o emisiji.
Za vrhunske performanse u vožnji zaduženi su MacPhersonovo vešanje na prednjoj i multi-link s četiri poluge na zadnjoj osovini.
Početna cena Morgan Plus Six je oko 90.000 evra u osnovnoj verziji.
Tu su još Plus Six Touring i Plus Six First Edition koji će se prvi naći u proizovdnji, a koštaće 104.500 evra.