Odluka italijanskog proizvođača da kupcima ponudi SUV model Urus isplatila se već nakon godinu dana.
Urus je u ovom periodu činio 59% prodaje italijanskog proizvođača supersportskih automobila. U istom periodu, zabeležen je pad interesovanja za klasične sportske modele, kao što su Aventador i Huracan. U prvih 6 meseci ukupno je prodato 1.860 primeraka ova dva automobila, dok je u prvoj polovini 2018. isporučeno 2.327 vozila.
Lamborghinijevi automobili i dalje se najbolje prodaju u SAD, a drugo tržište po značaju je Kina. Slede Velika Britanija, Japan i Nemačka. Najveći rast prodaje na godišnjem nivou zabeležen je u SAD i iznosi 128%.
Uvođenjem SUV modela Urus u proizvodni program, Lamborghini je uspeo da privuče veliki broj novih kupaca koji ranije nisu bili zainteresovani za vozila ovog brenda. Naime, čak 70% vlasnika Urusa nikada pre nije posedovalo Lamborghini.