2. Jula 2019.

Nije slovna greška: Rusi napravili 100-hiljaditi Renault Kaptur

Big Portal

Dok Renault u ostatku Evropi prodaje svoj SUV Captur, u Rusiji se proizvodi poseban model koji se osim po jednom slovu u nazivu od evropskog “rođaka” razlikuje i po drugačijim specifikacijama.

Renault je saopštio da je sa fabričkih traka pogona u Moskvi sišao jubilarni 100-hiljaditi primerak SUV-a Kaptur. Do jubilarnog automobila francuski proizvođač stigao je nakon nešto više od tri godine, s obzirom da je Kaptur počeo da se sklapa u Moskvi u aprilu 2016. godine. Vozilo je ofarbano u belo, sa crnim krovom, a pogoni ga 2.0 litarski benzinac uparen sa 6-stepenim manuelnim menjačem i pogonom 4×4.

Renault Kaptur u odnosu na evropsku verziju ima povećano odstojanje od tla (204 mm) a na raspolaganju je i pogon na sva 4 točka (za razliku od Captura koji se isporučuje samo u verziji sa prednjim pogonom). Pored toga, Kaptur je od Captura duži za 211 mm, širi za 35 mm i viši za 47 mm.

Stilske razlike između dve verzije su minimalne i obuhvataju drugačije farove, masku hladnjaka i prednji branik, kao i nova LED dnevna svetla, dok su pozadi redizajnirana stop svetla.

Sistem oslanjanja je više prilagođen vožnji van asfalta nego kod evropskog modela, jer u ruskoj varijanti ovaj mali SUV neće biti tek običan urbani automobil.

Zahvaljujući povišenom odstojanju od tla, Kaptur je u stanju da savlada i zahtevnije terene. Dozvoljeni napadni ugao prilikom prilaska prepreci je 20 stepeni a pri silasku ovaj ugao iznosi 31 stepen.

U standardnu opremu spadaju i elektropodizači prozora, otključavanje i zaključavanje bez ključa, startovanje motora pritiskom na dugme, dok se kao opcija može dobiti Med Nav multimedijalni sistem sa sedmoinčnim ekranom osetljivim na dodir i Bluetooth konekcijom.

S obzirom na ruske uslove eksploatacije, koji podrazumevaju duge i hladne zime, kupcima su uz doplatu dostupni i grejači prednjih sedišta i vetrobranskog stakla.

B92

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare